DAG 10 I BALI – PÅ EN ØDE ØY

God kveld kjære lesere!

I disse dager befinner vi oss på en øy ca 1 og en halvtime unna Bali. Her er det ingen biler, ingen motorsykler og ingen hunder. Det føles ut som å komme til “gamle” dager der det ikke engang er telefon på hotellrommet. Vi har også sinnsykt dårlig internett forbindelse her nede, så jeg har prøvd i mange timer nå å få logget meg på nettet. Utenom det så skal sant sies at vi stor koser oss på denne herlige øya. Det er så fredelig og fantastiskt her. Kenneth har allerede fått dilla på snorkling i det krystall klare vannet. Dessverre så har vi ikke undervannskamera, noe som er veldig synd ettersom det er sinnsykt mye småfisk her ute. Idag så vi en stor skilpadde under vann, og i morgen skal vi på en 5 timers båttur ut til de 2 andre øyene som ligger rundt her. Håper vi får skaffet oss et undervannskamera slik at vi kan få filmet opplevelsen under vann! 

Soling på denne flotte øya

Ida + Kenneth = sant <3

 

Fine gutten min <3


Flott utsikt mot den andre øya  – Meno

 Flotte skjell fra havet


Hvor er NORGE ???

Lokal innbygger kutter opp en kokosnøtt, slik at vi får fersk kokosnøttvann

Koser oss med lunsj ved strand kanten

Jeg fant navnet mitt her nede – jippi!

Romantisk middag

Utenfor vår bungalow 

Ida

5 kommentarer

Siste innlegg