DAG 7 I BALI -VI BOR PÅ ELEFANT HOTEL

God kveld kjære lesere

 I går bodde vi på et fantastisk 5 stjernes elefant hotel et godt stykke utenfor Kuta området, – turistområdet. Dette var en opplevelse jeg hadde gledet meg veldig mye til, så jeg hadde store forhåpninger. Da vi kom dit ble vi tatt imot av et hyggelig personell, og fikk en utmerket service. Inkludert i oppholdet var 4 talentshow med elefanter, en ridetur på 30minutter og privat “taxi” som omfanger elefant transport. Litt spesielt å komme til middagsbordet på en elefantrygg! Også veldig spesielt å ligge ved basseng kanten og ha utsikt mot elefant “parken”. Anbefales på det sterkeste! Og ikke for å snakke om den herlige maten vi fikk servert her. Det var bufe, så vi fikk spise så mye vi ville. 

På vei til hotellet kom vi over en “kylling fight” der kyllinger kjempet mot hverandre til de døde. De bandt knviblad rundt foten på de, og hisset de opp slik at de kjempet mot hverandre til en av de var død. Jeg synes det var helt grusomt, og ja- bildet er tatt FØR selve kampen. Jeg ble helt kvalm av hele greia, og gikk bort derfra med capsen trekt over hodet og med fingrene i ørene. ÆSJ! 

Ligger og soler meg mens jeg ser på en fantastisk utsikt 


Koser med elefanten 

Fikk blomst av elefanten 

På kylling fighten ;/

Flott utsikt på hotellet vårt


Herlig måltid


Vår private “taxi” til middagsbordet

Ida

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg