STORT BILDEDRYSS FRA DAG 6 I BALI

God ettermiddag kjære lesere

I går tok vi turen til Bali Safari & Marine Park her på Bali, en park med massevis av dyr! Vi var så heldige å få tatt bilde både sammen med verdens nydeligste ape, og en liten baby tiger. Jeg må si at jeg ble helt forelsket i denne nydelige apen. Hun var virkelig som et menneske, og da hun satt i fanget mitt begynte hun å studere neglene mine, og da våre hender møttes – så måtte jeg tørke en tåre fra øyekanten. En opplevelse jeg aldri vil glemme! Du kan se bilde av det lenger ned. På kvelden tok vi turen innom et stort kjøpesenter i Bali, der vi spiste på toppen av kjøpesenteret med utsikt mot havet – nydelig! Vi avsluttet kvelden med verdens beste belgiske vaffel med is. Life is good !  

Bali Safari & Marine Park

Elefant show 

Elefanten redder menneske opp fra vannet – rørende ! 

Elefant baby 

Skeptisk (?)

Livredd (?)

Safari i “jungelen”

My new love <3

<3


Se hvordan hun studerte neglene mine – rørende <3

Gutten min prøver å ta på tigeren 



Ri på kamel er gøy

Romantisk middag

Utsikt over kjøpesenteret 

Fantastisk god restaurant

 

Verdens beste vaffel 

Glad i deg verdens beste kjæreste <3

Ida

7 kommentarer
    1. mela2: Vi er kun på ferie ja, og har organisert alt selv 🙂 Har lest en god del på nettet før vi reiste nedover, så vi har planlagt en god del : ) Anbefaler virkelig en slik reise,opplevelse for livet!

    2. mela2: Det kommer litt ann på hvor mye du vil reise fra sted til stede og oppleve ting. For selve flybillettene betalte vi 8000 kroner per person tur retur. Vi bodde 6 netter på et 4 stjerners hotell midt i turistbyen til 2800 kroner for 6 netter for 2 personer. BILLIG! i går lå vi på et 3 stjerners hotell til 215 kroner for 1 natt for 2 personer. idag ligger vi på et 5 stjerners hotell, elefant hotel for 1600 kroner, dYRT. men det er fordi det er inkludert elefant ridning og er litt utenom det vanlige. Men du får hotell rom for 200 – 300 kroner per natt.For taxi her nede er det syykt billig. Vi betalte 300 kroner for en taxi fra 10.00 – 20.00 på kvelden. Taxi sjåførene venter på deg mens du er og opplever ting og henter deg etterpå. For 10 minutter med taxi er det ca 10 norske kroner. Et måltid ute er ca på 80 – 100 kroner. Så ja anbefaler virkelig bali 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg