DAG 2 I BALI

God kveld kjære lesere!

 Da er dag 2 over i Bali og vi kan si at vi stor koser oss her på Bali. Idag har det bare vært avlsapping på stranda og vi har utforsket nærområdet i Kuta. Kuta er den byen hvor de fleste turister kommer inkludert stundenter. Jeg kan med hånden på hjerte si at dette er noe helt annet enn Tyrkia, Hellas og Spania etc. Strendene her nede er fantastiske, og ikke minst RENE for søppel. Hvis man kjøper seg en is her på stranda så står de og venter på å få tilbake papiret før de går igjen. “Keep the beach clean”, står det på alle parasoller.

Dessverre synes jeg gatene er veldig skittene og en del innpåslitne indonesere som maser om narkotika og mye mer. Vi skal være her i 6 dager, så skal vi forflytte oss til en roligere plass. Heldigvis! Utenom det er det veldig mange behjelpelige mennesker her nede, og både jeg og Kenneth har “forelsket”oss i et spesielt SPA der vi har utføt en god del behandlinger allerede. Nye akrylnegler har jeg fått, vippe extensions har jeg tatt, “ear burned” har vi begge tatt (fjerner all ørevoks) – noe jeg skal skrive om i et senere innlegg med bilder av de ulike behandlingene. Massasje har vi fått, for ikke å snakke om hvor BILLIG alt her nede er når det gjelder hudpleie! GOSH! 

Her kommer ihvertfall noen bilder fra dagen;

Kylling i nydelig soppsaus

Herlig seng <3

I

I hagen på hotellet, fisk som svømmer

Kenneth mater fisken – NAM

 <3 Kjærlighet <3

Ida

4 kommentarer

Siste innlegg