BILDEDRYSS FRA OSLOWEEKEND

God kveld nydelige lesere

Denne helgen i Oslo har vært utrolig herlig. Bare det å komme seg vekk fra Trondheim, der alle kjenner “alle”, er utrolig deilig! Jeg hadde store forhåpninger til været i Oslo, men ble utrolig skuffet da vi fikk regn 2 av 3 dager! BOMTUR sier du? Og vet du hva? De hadde sol og varme i Trondheim disse dagene. Jaja, får ikke gjort noe med været uansett. Alikevel så fikk jeg opplevd en god del i Oslo. En del shopping ble det, tok turen inn til Sandvika storsenter med 192 butikker. Dessverre ble det ikke de store innkjøpene, jeg hadde sett for meg en “london shoppingrunde” igjen, men neida. Endte opp med 2 topper, 2 smykker og 1 ring.. Kjedelig eller hva?

Ellers så var turist i eget land, da jeg hoppet på en av mange sightseeingbusser i Oslo. Denne turen tok 1 og en halvtime og kostet 225 kroner. Noen synes kanskje det var tåpelig av meg å bruke penger på denne bussen, men veldig grei måte å få med seg Oslo på for de som ikke er så kjent i Oslo. Turen gikk innom ulike museum, rådhusplassen, aker brygge, akerhus festning, frogner, bydøy og flere kjente plasser i Oslo. Vi avsluttet turen med den flotte operaen ved sentralbane statsjonen.

Her kommer et lite bildedryss fra Oslohelgen; 


Det skal selvfølgelig blogges når man er på “ferie”. *blogghjørnet mitt*


Tok turen innom Sandvika Storsenter i Oslo. Liten matbit mellom shoppingen.


En av de største strawberry daqiuri jeg har sett i mitt liv – Fridays bar/restaurant


Ble en tur ute på “livet” sammen med herlige venninner fra Ålesund. 


<3 <3 


Sitter utenfor Kon Tiki museumet og tar en matbit i varmen.


Kon tiki museumet


Den berømte “kon tiki” flåten som var på havet i 101 dager. 


Var sikkelig turist i eget land og hoppet på sightseeingbussen 


Rådhusplassen


Den flotte operaen 


Litt vind i håret er jo bare “fint”. 


Middag på Aker Brygge – Fridays med ei venninne fra Oslo

Ida

8 kommentarer
    1. Miichaelsen: Ble nesten ingenting, var så skuffa over sandvika storsenter og karl johan… I forhold til London var Oslo ingenting! Men ja,har hørt vi har gått glipp av noen gater der de har mye fint ;/ får ta det igjen neste gang!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg