LITEN OPPDATERING

God ettermiddag nydelige lesere!

Dere har kanskje merket i lang tid nå at bloggen min henger litt på halv tolv for tiden. Grunnen til dette skal jeg komme tilbake til i august måned, men kan ikke fortelle noe enda. Blogg lysten håper jeg kommer tilbake etterhvert, fordi jeg elsker jo å blogge. Så savner å være den “bloggeren” jeg var for 6 måned siden. Ellers så kan jeg si at jeg har ikke ferie før 28 august, noe som skal bli veldig veldig godt til kroppen!

Ha en fin dag videre kjære lesere!

Ida

5 kommentarer
    1. Så deg på Værnes søndag for litt over en uke siden. Var på vei til Oslo med kjæresten, og vurderte å gå bort å si hei, men du satt i telefonen og så opptatt ut, så jeg droppet det 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg