URETTFERDIG ??

God kveld nydelige lesere!

For en dag det har vært her i Trondheim , Gud bedre! Temperatur rundt 23 grader og jeg sitter på jobb. Urettferdig.no eller hva ? Jaja, skal nok ikke syte og klage, fordi jeg fikk jo en herlig uke i Hellas for 2 uker siden. Har jo også igjen 4 uker ferie jeg skal ta i august og november, så har noe å se frem til.

Ellers håper jeg alt er bra med dere kjære lesere nå i sommer og at DERE koser dere 🙂
Ps: Jeg har det veldig bra om dagene!

Har du fri idag og kan nyte solen?

Ida

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg