ENDELIG KAN JEG FIKSE HÅRET IGJEN

God ettermiddag nydelige lesere

I snart 3 uker nå så har jeg ikke kunne stylet håret mitt, fordi rettetanga mi gikk til helvete. Stod på badet og krøllet håret da det smalt i ledningen og den ble ødelagt. Jeg har derfor brukt en gammel rettetang til 200 kroner fra sparkjøp , ikke bra! Har lenge tenkt tanken på å skaffe meg ei ghd rettetang, men alltid synes de har vært så dyre. I butikken koster de 1600 kroner, mens på nettet finner du de til 800 kroner. Jeg kjøpte min her.
Det skal sies at man alltid skal betale moms av varer fra utlandet som overstiger 200 kroner, MEN på denne nettsien får du tilbake moms og toll. Fant en genial oppskrift på en annen blogg, her. Jeg betalte 345 kroner i moms og toll, og disse får jeg tilbake fra nettsiden når jeg sender inn kvitteringen.

Nå skal det både krølles og rettes hår fremover, jippi!

  

Har du GHD rettetang?

<3<3<3
Ida

Ikke reklame – ikke sponset innlegg

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg