CHARTERTUR ER BESTILT

God ettermiddag nydelige lesere

Er det noe jeg virkelig ser frem til nå så er det 1 uke i KOS fra 5 – 12 juli. Jeg har aldri vært i KOS før, men har hørt mye positivt om plassen. Har de siste 4 årene tilbringt feriene mine i Tyrkia, nærmere bestemt herlige Alanya. Men i år vil jeg også prøve den greske øya KOS. Har sittet og sett på restplass.no i noen uker nå, og i går ble det bestemt at jeg reiser nedover. Prisen på reisen ble på 4700 kroner, noe jeg synes er veldig overkommelig pris.

Flere som har vært i KOS?
Noen som anbefaler noe å se og oppelve der nede?

<3<3<3
Ida

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg