HJELP – HÅRKRISE

God ettermiddag nydelige lesere!

Som dere vet så tok jeg av meg hair extensions for snart 1 uke siden, for å la håret få litt fred. Må ærlig innrømme jeg føler meg som et dass på håret med både kort hår og ikke minst 3 cm mørk ettervekst. Æsj! Og oppe i det hele så ryker rettetanga mi, så jeg får ikke ordnet håret – yeah right! Har nå bestilt meg ghd tang , og håper den kommer fort som bare det..Tanga kjøpte jeg på feelunique sin nettside, der man får igjen både toll og moms, genialt!

Flere som har GHd tang og er fornøyd?

<3<3<3
Ida

4 kommentarer
    1. Nesh, retter ikkje håret mitt eg. Syns alt for rett hår ser så falskt ut egentlig. Dei med krøllar og fall i håret er utruleg heldige, for dei kan gjere SÅ masse meir med håret sitt enn dei som har heilt rett hår som meg.. Rett hår er så fryktelig kjedelig.. Huff! 🙂 Men no er det jo desverre sånn at dei med krøllar ikkje liker krøllar, og dei med rett hår kanskje ikkje liker rett hår, hehe…:P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg