BILDEDRYSS FRA LONDON #5

God ettermiddag nydelige lesere

Den andre dagen og delvis av den tredje dagen ble brukt i Oxford Street. Trenger jeg si noe mer? himmelsk ! Her har jeg tilsammen brukt 16 timer, og du kan tro hvor sliten både ben og hender var etter disse timene? Det er så utrolig mange flotte butikker i London, her er mine favorittbutikker: Primark, Topshop, Forever21, Ann Summers (undertøy), Mango og Urban outfiters. Som dere kan se på bildene så er det en del avslapping på ulike benker/restauranter for å hvile føttene litt. 

Har du vært på Mamma Mia musikal i London?
Har du shoppet i Oxford Street?

<3<3<3
Ida 

7 kommentarer
    1. London er min favorittby og stedet i utlandet jeg har besøkt flest ganger. At jeg kjøpte brudekjolen min der gjør bare byen mere spesiell for meg.
      Så ut som du koste deg masse! Ha en fin søndag videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg