BIDLEDRYSS FRA LONDON #4

God kveld nydelige lesere

Som noen av dere kanskje husker så var jeg sykt stressa om jeg skulle hive meg på London Eye, som er Europas høyeste parishjul 132 meter opp i lufta. Jeg har sinnsykt høydeskrekk, men gjorde det fordi! Noe jeg ikke angrer på, selve turen tar kun 30 minutter. Mye av grunnen til at jeg gjorde det tror jeg var fordi jeg allerede hadde forhåndsbestilt billettene så da følte jeg at jeg måtte gjøre det.. Smart, ikke sant? Ihvertfall. jeg holdt meg fast i det meste jeg fant for jeg må innrømme jeg var ganske redd til tider.


Big Ben


Den runde bygningen var hotellet – Park Plaza 

Snakk om høyde – grøss og gru 


LITT redd sier du??

 

 

Har du vært i London Eye?

<3<3<3
Ida 

11 kommentarer
    1. Marte: hehe , tusen takk 🙂 Jeg følte meg ikke super tøff da jeg satt i denne “boksen”, men utrolig glad for at jeg gjorde det! Du får prøve det ut neste gang, anbefales ;D

    2. Drømmer om London og definitivt London Eye. Jeg har absolutt ikke høydeskrekk så for min del er det ikke noen bragd. Den som er redd må være mye tøffere enn den som ikke er det.
      Ha en herlig helg.

    3. Så fine bilder 🙂 Jeg har vært oppe i London Eye en gang før og jeg skal love deg at jeg var nokk minst like redd som det du var. Jeg har også sykt høydeskrekk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg