BILDEDRYSS FRA LONDON #3

God ettermiddag nydelige lesere

Den første dagen tok jeg turen innom Madame Tussaud – det velkjente voksmuseumet i London. Jeg ble overrasket over hvor lite kø det faktisk var, maks 5 minutter. Her inne ble det tatt en god del bilder og brukte oppimot 3 timer her inne. Blir så fasinert av disse voksdukkene, hvor ekte de faktisk ser ut.. Skremmende!

 


<3 Jeg og David Beckham  <3


<3 Jeg og Christian Ronaldo <3

 

 

<3 Justin Bieber love <3


  Haha, hva ser jeg på her montro? (a)

Har du vært på Madame Tussaud før?

 <3<3<3
Ida 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg