BILDEDRYSS FRA LONDON #2

God kveld nydelige lesere!

Her kommer bilder fra første dagen i London. Denne dagen hoppet jeg på en typisk rød sightseeingbuss som tok meg rundt omkring i London, turen tok opptil 2 timer. Her fikk jeg se store deler av byen, og hoppet av på Madame Tussaud – det såkalte voksmuseumet. Her tilbringte jeg opptil 3 timer, før jeg tok turen til London Eye (Europas høyeste parishjul) HJELPES hvor redd jeg var. MEN det gikk overraskende bra! På forhånd hadde jeg kjøpt alt av biletter, så jeg slapp å stå i kø. På kvelden dro jeg for å se på Mamma Mia musikalen, noe som anbefales til alle!  

Deler opp bildene, slik at det ikke blir for mange bilder på engang. Så her kommer fra sightseeingturen;

 

r

Billettkontroll er viktig
 

Verdens herligste guide – litt av en type

London Eye – 132 meter opp i lufta 

 

 

 

 Utenfor Buckingham Palace for å se “Changing the Guard” 

Har du vært på en slik sightseeingbuss i London?

<3<3<3
Ida
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg