BILDEDRYSS FRA LONDON #1

God kveld nydelige lesere!

Som jeg skrev i går lovte jeg dere bilder fra London turen, og da jeg skulle gå gjennom kamera så jeg at jeg har tatt over 600 bilder på underkant av 3 dager. Milde moses! Men er utrolig fornøyd med å ha tatt bilder, fordi det er jo minner for livet. Så ja, her er del 1 av 7 fra London, enjoy!


Viktig med mat og drikke før reisen 


Ankommet flotte London Gatwick 


Venter på London – Gatwick expressen 


På plass på toget som skal ta oss inn til sentrum av London

 
Endelig kommet frem på hotellet – Park Plaza 


En liten sigthseeingrunde i mørket – London Eye 


Framfor Big Ben 


Holdeplass for Sightseeingbussen jeg hoppet på første dagen i London

 
Matkos på hotellet er viktig

Legger ut flere bilder etterhvert nå, slik at det ikke blir altfor mange med engang..

<3<3<3
Ida 

10 kommentarer

Siste innlegg