LYKKE – OVERVELDET SERVICE !

God kveld nydelige lesere!

For akkurat 2 mnd siden mistet jeg noen av favoritt øredobbene mine på en fest her i Trondheim. I etterkant har jeg prøvde alt jeg kunne for å få tak i disse igjen. Disse kjøpte jeg på Vita på Stjørdal og utrolig nok hadde ei som jobber der kjøpt inn flere av disse øredobbene selv da de var på salg til 20 kroner. Så idag hadde hun utrolig nok tatt med ett par til meg !! Snakk om service ? Ble så ufattelig glad! Vita er en herlig butikk hvor jeg kjøper mye sminke og annet til daglig bruk. Personellet er av ypperste klasse, tusen takk Linda <3 

                     

Har du opplevd slik ypperlig service før?

<3<3<3
Ida

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg