LONDON HERE I COME

God ettermiddag nydelige lesere

Er det en by jeg virkelig har hatt lyst til å oppleve i lang tid, så er det London. Hvorfor bare gå rundt og tenke på at denne byen ville vært fantastisk å besøke? Så i går tok jeg avgjørelsen på at denne byen skulle jeg besøke..Avreise er allerede søndag 12mai. Da skal jeg være 3 netter, og bo på fantastiske Park Plaza Hotel. Har både sett og hørt så mye bra om dette hotellet, så dette ser jeg virkelig frem til. 3 hele dager i London = himmelsk !!

Det er så mye jeg vil gjøre, se og oppleve i London at jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Jeg har forbredt meg på at det blir MYE shopping, noe jeg gleder meg sinnsykt mye til. Gå timevis i Oxford Street og bare shoppe i vei, life is good! Ellers så blir det mye annen sightseeing som jeg selvfølgelig skal få med meg. Planer om å få hivd meg på en typisk rød guidebuss som de har i London for å få et overblikk over byen.

Hvis noen av dere lesere har vært i London og har noen forslag på noe jeg absolutt bør oppleve, så skriv det gjerne i kommentarfeltet. Da blir jeg veldig glad.
OGSÅ om dere vet om noen gode klessbutikker.som dere anbefaler, SKRIV DET NED.. Vil shoppe :))

Har så sinnsykt lyst til å oppleve “London Big Eye”, men sant skal sies så har jeg verdens største høydeskrekk. Er så irriterende at jeg mest sannsynlig ikke tørr å sette meg i denne. Noen som har fått opplevd “London Big Eye” og som kan komme med anbefalinger/ ikke anbefalinger om å sette seg i denne med høydeskrekk?
 
Har du vært i London før?

<3<3<3
Ida

16 kommentarer
    1. London er ein fantastisk by.
      Eg har vore i The London Big Eye før og eg det er ikkje skummelt i det heile tatt. Dvs for at det går så sakte. Du får ein flott utsikt over mesteparten av byen.
      Og eg er livredd for høyder!
      Kos deg i London:)

    2. Jeg var i London for en uke siden for første gang, og som deg har jeg veldig høydeskrekk. Men jeg bestemte meg for å ta London Eye uansett. Da jeg var på toppen var jeg faktisk ikke redd i hele tatt, hjulet gikk så sakte og jeg følte meg trygg. Så jeg vil anbefale deg å ta den, ikke sikkert du får samme opplevelse som meg, men er verdt å prøve 🙂 Kos deg masse!

    3. Ida: åå tusen takk for tilbakemelding Ida! Jeg føler nesten at jeg må at den, og bare trosse høydeskrekken min! ;D Så noen bilder fra turen, så ut som en herlig tur!!

    4. Opp i hjulet med deg, det mååå du 😉 Så må du på Madame Tussauds, Camden Market, Picadilly Circus. Å gå på musical, det er et must!
      Å e du lur så ligger de største “mest kjente” butikkene midt i Oxford Street. Dra rett på de for best utvalg! Der er noen av de samme lenger nede i gata men med mindre lokaler!
      Ta ei pause i Hyde Park rett ved siden av å nyt. E har nettopp vært der!
      Google noen vintage butikker på nett å ta med adressen å dra på de da finner du det spesielle 😉
      Ta med gode sko, bena brenner etter en dag…å ta undergrunnen.
      Veldig enkelt å lære seg og god tur snuppa så må du komme t Åleby igjen snart 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg