SMAKEBIT PÅ HANDLEKURVEN FRA NELLY

God kveld nydelige lesere

Er det bare jeg eller finnes det sinnsykt mye fint på Nelly sine nettsider akkurat nå? Himmelsk, spør du meg! Nå er det lenge siden jeg har vært innom nettsidene deres, så derfor er gleden enda større når jeg finner mange flotte favoritter. Her er noen av de;

 

Finner du her  og her

Finner du her

Finner du her

http://clk.tradedoubler.com/click?p=80279&a=2187310&g=21131388&url=http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/sparkz-2216/cianna-dress-221018-122/

Finner du her

 

Finner du her og her

Noe som falt i smak?

<3<3<3
Ida 

2 kommentarer
    1. Så fine! Da jeg skulle innpå bloggen din, skrev jeg feil, og da kom det opp: Denne bloggen eksisterer ikke lenger. Så jeg fikk litt panikk 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg