HELT GLEMT Å FORTELLE DERE DETTE

God kveld nydelige lesere

Sen oppdatering fra min side, men bedre enn ingenting håper jeg? Ihvertfall, har helt glemt å fortelle dere at mamma og de dro til Spania i går, noe som tilsier at jeg får hele huset for meg selv. Jeg skal ærlig innrømme at jeg er husredd og hater å være alene i et stort hus. MEN jeg er ikke alene, jeg har ansvaret for våre 2 søte små hunder. Kall meg gjerne barnslig, men jeg føler jeg blir kjempe stressa av å ha ansvaret for 2 hunder, som daglig må luftes, gies mat og få tabletter. Ja, du hørte riktig. Den eldste av de har fått betennelse i halsen, og har den siste tiden kastet opp blod. Så hun skal ha 3 tabletter daglig, som jeg moser i leverpostei. Stress sier du? Jeg er overhode ikke vant med å ha andre enn meg selv å ta vare på.. Så dette kan bli spennende i 2 uker. Mamma har ordnet med den detaljerte planene for hva jeg skal gjøre daglig, så det hjelper meg veldig. Men ja, er veldig ensomt i det store huset akkurat nå.

Er du også husredd slik som meg?

<3<3<3
Ida 

14 kommentarer
    1. Hehe, heldigvis har du hundene med deg da! 🙂
      Er husredd selv. 😛 For et par uker siden så var jeg alene hjemme selv med bare datteren min, var faktisk ganske ekkelt da jeg visste at det var en hel tom leilighet over meg. Og så heldig som jeg er så mistet jeg strømmen også! Og det måtte jeg leve med i en hel uke til mamma og pappa kom tilbake for å ordne det. 😛

    2. Hei !
      Respekterer at Bahadir ikke vil være en del av bloggen din lengre .
      Men kan du ikke nevne han heller liksom ?
      For eks jeg og mannen er på fest eller jeg og mannen skal spise en bedre middag sammen .
      Er ikke det lov heller? Å inkludere han uten “vise” han liksom . Om du skjønner hva jeg mener .
      For nå virker det som dere ALDRI er sammen eller aldri er på fest sammen osv.
      Mener det ikke negativt , håper du skjønner hva jeg mener . At bloggen er i hovedsak om deg men han er jo en del av ditt liv . Selv om han ikke vil være med eller bli skrevet om i bloggen .
      Så blir på en måte innblikk i ditt liv uten at han er “med” . Du trenger jo ikke bruke navnet hans heller , bare skriv mannen min og jeg skal på kino med ett vennepar for eksempel . Misforstå meg rett , er ikke pga Bahadir jeg leser bloggen din . Men likte på en måte innblikk i ditt liv som er gift med en Tyrker . Nå får man veldig inntrykk at du et singel og aldri er sammen med din andre halvparten . Elsket at du skrev om dine tyrkiske “røtter” og få litt innblikk i din tyrkiske verden .
      Håper du ikke tar det som kritikk , er ikke ment sånn .
      Uansett jeg leser bloggen din hver dag 🙂
      Måtte bare spørre 😉

    3. Anita: Hei! Så hyggelig av deg å ta deg tid til å skrive et slikt innlegg. Jeg føler at jeg ikke vil tråkke Bahadir på føttene og begynne å skrive om “oss” igjen om du skjønner meg. Han har fortalt at han ikke ønsker å bli nevnt på bloggen heller, så da må jeg bare respektere det. MEN ja jeg skjønner hva du mener med at du og andre lesere savner denne tyrkiske delen her inne.. ;/

    4. Hei igjen 😉
      Tusen takk for tilbakemelding 😉
      Og for at du tok deg tid til å svare 😉
      Om han ikke vil bli nevnt heller , så har ingen problemer med å skjønne du ikke vil “tråkke” han på tærne . Jeg skjønner deg godt og da fikk jeg svar på det jeg lurte på 😉
      Du har også mange andre interessante innlegg , med bla mote, sminke også liker jeg godt å høre om deg 😉 Stå på , digger bloggen din med eller uten den tyrkiske delen ;)) Ha en strålende kveld Ida og håper det går bra i det store huset 😉
      Dagen blir ikke det samme uten ett Ida blogg innlegg, MÅ innom her hver dag 😉
      Stor klem fra Anita

    5. Kjempe søte hunder! Kan skjønne at du ikke liker å være alene i store hus.. Kos deg masse i hvertfall! 🙂

    6. Håper alt står bra til med deg Ida 🙂
      Du er jo aldri alene om du har de firbente der 😉 Hunder er jo bare fantastiske venner å ha med seg 🙂 Nå mens jeg har vært sykemeldt fra skolen og ligget hjemme, så har jeg hatt min fantastiske firbente hund 🙂 Er mye selskap i han, han ligger nedenfor sengen og passer på 😉
      Jeg er vel ikke husredd, men det er ikke alltid like trivelig å være alene. Det kan være litt ekkelt om det er masse vinduer og slikt og man bor i et gammelt hus.

    7. Kan si du ikke er den eneste som er husredd. det er jeg og , jeg er glad jeg har to hunder selv her hjemme som passer på meg da. jeg låser dørene uansett hele tiden. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg