BLOGG? HVA FAEN?

God kveld nydelige lesere!

Jeg skal ærlig innrømme at jeg nesten har glemt hva en blogg er, ettersom jeg fortiden har null motivasjon for å blogge. Jeg håper jeg får tilbake gnisten fordi det fortjener dere flotte lesere! Uansett idag har jeg vært på jobb, trena og smurt inn hele kroppen med Selvbruningskrem til festen i morgen! Går det Ann å bli mer klar for en fest ? Med både trening og Selvbruning?

Hva har du gjort denne fredagskveld?
Er du som meg at du glemmer bloggen av og til?

<3<3<3
IdaIda

5 kommentarer
    1. Så flink du er! 🙂 Ikke for å reklamere, men har et godt og kjapt fest tips på bloggen nå, bare tilfedig altså, hehe! 🙂 God påske og kos deg masse i morgen!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg