MEKSIKANSK FEST – HVA SKAL JEG HA PÅ?

God kveld nydelige lesere

Nå til helgen så har ei venninne av meg bursdagsfest og tema er “meksikansk aften”  Dette er ei helg jeg virkelig gleder meg til, da vi er en gjeng som skal ut å spise og kose oss på en meksikansk restaurant, for så å ta turen på fest hos bursdagsbarnet. Jeg var i byen i går og så etter en meksikansk hatt, men fant ingen som jeg kunne tenkt meg. Derfor får jeg ta turen innover senere en dag, og håper på å finne en hatt jeg faktisk kunne tenkt meg å gå med.. For å være ærlig så liker jeg egentlig ikke å ha noe over håret, men hva gjør man ikke for en slik kveld?

Når det gjelder antrekk så er jeg veldig usikker på hva jeg skal velge. Har ikke sånn kjempe lyst til å kle meg ut som en meksikaner da vi skal på byen etterpå. Så tenkte kanskje å høre med dere hva dere tror? Hva med å kjøre hullete strømpebukse, dongerishorts, åpen bluse og meksikansk hatt? Men hvordan skal håret være når jeg har hatt? Hestehale, musefletter eller ha det løst?

             Dette er typiske antrekk for en meksikansk fest, men for min del så blir ikke dette aktuelt da vi skal på byen etterpå!

Hva skal jeg ha på meg?
Har du vært på meksikansk fest før?

<3<3<3
Ida

4 kommentarer
    1. Siden dere skal på byen hadde jeg gått for en kjole i en ren farge (Typ meksikansk farge – rød – grønn eller gul) Og løse krøller til hatten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg