KAOS PÅ TOILLDAGA I BYEN

God ettermiddag nydelige lesere!

Har nettopp vært i Trondheim by, og lite visste jeg at det var fult kaos i byen., det var nemlig TOILLDAGA , der hver eneste butikk har salg på klær. På BikBok var det en hel vegg av klær til kun 30 kroner. Men selvfølgelig klarte jeg ikke finne meg noe som helst på salg. Endte opp med 3 tøffe topper, som jeg skal vise dere senere. Ellers så blir det å dra ut i Trondheims gater med noen venninner! Håper jeg rekker å ta outfit bilde, men som dere sikkert har fått med dere så fungere ikke kamera mitt lenger..

Har du vært på TOILLDAGA i byen før?

Ida

9 kommentarer
    1. Det er vel bare Toilldag i entall 😉 Var med på å rigge til toilldag i butikken hvor jeg jobber i går, men hadde heldigvis ikke jobbhelg så slapp å jobbe i dag xD

    2. Har vært på slik salg en gang. Da het det “Klin kokos-salg”, og folk var virkelig klin kokos…….nesten så folk begynte å sloss om “godbitene”. Så jeg sa da: Aldri mer på sånne dager!!! Klarer aldri å finne noe når det er så mye folk og når folk nesten er tullete…….

    3. Har ikke vært på toilldaga der nede hvor du bor, men regner med det er noe ala samme som de pleier og ha her.. Akkurat denne uken var det prisfest på alle amfisenterene, og da er det altfor mye folk der spør du meg :p

    4. Jeg var på toilldag, men fant meg ikke ett plagg, men masse tilbehør og litt mer ^^ Siste 2 årene har de bare stort sett (!) solgt ting som gjerne ikke typisk blir kjøpt, som er så synd 🙁 Men 20% og 30% på hele butikker var det jo mye av utenfor trondheim torg og der var det masse og finne ! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg