DETTE KAN NEPPE GÅ SÆRLIG BRA

God senkveld nydelige lesere

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg aldri lærer at jeg aldri skal trene så sent på kveldene. Jeg girer meg opp og får problemer med å sove etter ei sen treningsøkt. I kveld/natt tok jeg i bruk treningsapparatene mine fra Tv shop (se innlegg her), og gleder meg til å starte med å bruke de igjen. Dette er en genial måte å trene på om man ikke har tid til å dra på treningstudio. 

Men ihvertfall, tilbake til overskriften. Dette kan neppe gå særlig bra, og grunnen til dette er fordi jeg skal stå opp 07.00 for å dra inn til byen å gjennomføre min siste behandling med permanent make up på øyenbryn. For så å dra på jobb fra 10.00 – 15.30. Jeg vedder på at jeg ikke får sove før langt på natt nå, så dette kan bli spennende. Men ja, første triks? Slå av pc Ida! God natt blogglesere.

Er du som meg og trener sent på kveldene?
..OG får aldri sove etterpå? 

<3<3<3
Ida 

8 kommentarer

Siste innlegg