VIL DU FÅ FLERE LESERE? – MELD DEG PÅ!

God kveld fantastiske lesere!

Min blogg har et leserantall fra 800 – 1200 lesere daglig, noe som resulterer i at bloggen min ligger på topp 100 på blogg.no. Jeg ønsker å gi flere muligheten til å få flere lesere og klatre opp på topplisten. Jeg håper så mange som mulig vil være med på dette. Vinneren blir trekt på mandag, der de vil få et innlegg om bloggen deres, samt bloggen i sidespalten min. 

Det jeg ser etter i en bra blogg er disse kriteriene;

– Oversiktlig
– Innholdet
– Bildebruk
– Oppdateringer

For å være med i ukens blogg:

– Like facebooksiden min her
-Hvis du ikke har facebook, del innlegget videre (gi meg link)
– Skriv at du er med i kommentarfeltet

Håper så mange som mulig vil være med i “ukens blogg”

<3<3<3
Ida

55 kommentarer

Siste innlegg