SNAKK OM SOMMERFØLELSE

God sen kveld nydelige lesere

Er det bare meg eller er det sinnsykt lett å bli avhengig av å være brun nå fortiden? Etter at jeg kjøpte meg St Tropez selvbruning så har jeg smørt meg 2 ganger i uken. Jeg elsker følelsen av å være “sommer brun” og kan ikke si annet enn at jeg elsker det. Det gjør så mye med hele “meg” på hvordan jeg både ser ut og føler meg innvendig. Ganske så mer motiverende å seg selv i speilet om morgene når man ser litt brun og fresh ut, enn å møte et spøkelse i speilet. 

Liker du å være brun?

<3<3<3
Ida 

8 kommentarer
    1. I KNOW! Elsker å smøre meg i noen lag selvbruning på denne årstiden. Føler meg utrolig mye freshere og fastere i fisken ^^, Det er jo så vakkert å være litt brun! 🙂

    2. FØR tok jeg sol hele tiden, men det gir så mye skade og rynker. jeg pleide å bruke selvbruning på ansikt og hals og ja det hjelper veldig. man føler seg mye freshere å slipper å bruke så mye sminke=)

    3. Greit å gjøre det når det nærmer seg sommeren men når det er vinter/høst prøver en jo bare å være noe en ikke er ved å bruke sånne kremer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg