SKUFFELSE – JEG PRØVER NY BIKINI

God ettermiddag nydelige lesere

Husker dere at jeg bestilte meg en god del bikinier fra Ebay en stund tilbake? Jeg har nå mottatt 4 av de, og kun 1 har passet meg. Alle er bestilt i medium, men de er så sinnsykt SMÅ i størrelsen. De fleste passer fint over brystet, men det er rumpa som er for stor. Er så irritert at jeg ikke bestilte large med engang! Ihvertfall, her er en nydelige bikini jeg fikk i posten idag, men må skuffe dere med å si at denne var ALTFOR liten i rumpa.



Så denne tenker jeg kanskje å selge til 100 kroner om noen er interresert i den?

<3<3<3
Ida 

15 kommentarer
    1. Så kjedelig at den ikke passet. Jeg skulle kjøpe bikinier i vinter da jeg var på bryllupsreise, og til og med LARGE var for lite for rompa mi (som er en helt normal størrelse). Syns det begynner å bli litt drøyt faktisk, måten de lager størrelsene på nå om dagen, får jo ikke akkurat den beste selvfølelsen når man går fra en small til en x-large fra et år til det neste… Hvor skinny må man være for å passe i en small, liksom :p Uansett, du ser FLOTT ut, håper du finner flere bikinier som passer deg 🙂

    2. Den var døøøøøøøøødsfin!!! Og fargen var kjempe fin til deg! Veldig synn at den ene delen ikke passet, sånt er dødskjedelig.. Toppen var jo kjempe fin da, du kan jo bruke den med andre bukser? 😀

    3. hehe kjedelig når rompa blir for stor ja :p haha neida, tullehøne ! Er veldig forskjellige størrelser på ting etter hvor du handler Handler du f.eks fra kina så er ofte størrelsene litt små f.eks : )
      men du kan jo alltids bare selge den og handle på nytt 😀 den satt veldig bra over brystet da 🙂

    4. Så kjedelig, da!
      Det er sånt som dette som er grunnen til at jeg ikke kjøper bikinier og andre slike ting på nett, fordi man blir så skuffet når det ikke passer, og man får heller ikke byttet dem!

    5. Hei! Så fin bikini! Kjipt at den ikke passet deg. Har vurdert å ta silikon. Har lest at du hadde tatt silikon, kan du ikke være så snill å skrive litt om dt? Hvordan var smerten?
      Hvordan bestemte du dg å ta silikon?
      Hvor mye betalet du?
      Hvor mange gram har du?
      Har du under eller over muskelen?
      Har du før og etter bilde?
      Hvor gammel var du? Hva sa foreldrene dine og evnt mannen din?
      Takk søte Ida 🙂

    6. Du,det samme med meg, de er jo såå små i trusene! har akkurat den samme i serise farge,toppen er fin men trusa er bitteliten, jeg beholder den og bruker truse i annen farge i stedet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg