KVELDENS OUTFIT + EN OVERRASKELSE

God sen kveld nydelige lesere

Jeg må ærlig innrømme at jeg ble nokså overrasket da ei venninne av meg tok turen innom meg på jobb idag med en gave fra onkelen hennes. Han følger tydeligvis med på bloggen min, – noe jeg synes er kjempe koselig! Han kom over innlegget hvor jeg hadde brukt ullsokker som votter i mange minusgrader. Se innlegget her. 

Så gjett hva han hadde gjort? Jo, han hadde kjøpt nydelige selbu votter til meg! Dette er en fyr jeg aldri har møtt eller snakket med, “bare” en onkel av ei venninne av meg. Synes vell synd på meg da, noe jeg synes er utrolig koselig. Så tusen tusen takk – ble helt rørt jeg ! 

Slenger også med outfit bilde for kvelden, som består av genser fra cubus, thigts fra cubus og sko fra eurosko. OG votter fra kjære onkelen til venninnen min 🙂



Var ikke dette snilt gjort?

<3<3<3
Ida 

19 kommentarer

Siste innlegg