NÅ SETTER JEG I GANG

Hei kjære lesere

Da er jeg på full fart til å dra på Spenst for ei god treningsøkt FØR jobb 18.00. Det er sjeldent at jeg orker noe trening før jobb, men i dag må jeg bare. Kan ikke gi slipp på denne mandagen – så nå setter jeg i gang. Så får dere krysse fingrene for at jeg ikke ender opp som en stiv pinne etter dagens treningsøkt. Har et spørsmål til dere som trener: Hvor får dere motivasjon til å trene tidlig på morgenen? F.eks 08.00 – 11.00? Jeg er et sikkelig sengedyr og klarer såvidt å røre på meg første timene etter jeg har våknet opp..

 

Skal du trene idag?

<3<3<3
Ida 

20 kommentarer
    1. Motivasjonen kommer jo av at når en har fått enskikkelig økt og spiser riktig får en en strålende start på dagen, og energien er på topp gjennom hele dagen 🙂
      Det er tungt første uka, men så sitter det som en herlig rutine 🙂
      Ha en fin økt, jeg er ferdig med min 🙂

    2. Ha det gøy på trening og god vakt på jobb i kveld :)!
      Jeg tenker sånn at det er så deilig å være ferdig med det tidlig og så har du hele dagen foran deg 🙂

    3. Jeg får min egen inspirasjon, jeg.. heheh! Jeg tenker at jeg skal ut å jogge. Og når jeg kommer inn igjen blir det herlig med en langt bad, en salat eller smoothie. Og visst jeg jogger kan jeg gjøre meg fortjent til noe godt, f.eks sjokolade (noe som jeg ikke spiser da, hehe) Men om du søker på trening inspirasjon o.l på weheartit, så kan du få inspirasjon 🙂 Kommentere tilbake? 🙂

    4. Ja jeg skal ha en heftig styrkeøkt i kveld 😀 Jeg liker å trene rett etter jeg har stått opp fordi da er jeg ferdig med det. Kan jeg med god samvittighet sitte i sofaen på kvelden 😀 jeg pleier sprette opp klokka 6 og jogge en halvtime, spise frokost også dra på jobb. Det var tungt den første uken men når du kommer inn i det er det absolutt verdt å trene på mårran 🙂 ha en fin kveld på jobb :))

    5. Jeg skal trene selv idag, bare venter på kjæresten blir ferdig på jobb, så handler vi, så fordeler vi oss å drar ut å jogger 🙂 enten ilag eller alene 🙂 (tørr ikke å jogge sammen enda ) og så rockering og litt styrke hjemme 🙂

    6. jeg også er alt for glad i å sove. men kurte meg selv til å se på noen treningsvidioer før trening. fikk følelsen av at jeg ikke kunne være mer lat enn de så det funket for meg

    7. Kos deg på trening, Ida! Et lite tips til deg.. Om det er lenge siden du har trent nå, så begynn rolig den første uka. Og tren det du synes er gøy på studio. DA kommer motivasjonen. Den dukker opp når du trives på trening 😉 Og da går det av deg selv! Etter noen dager kommer du til å kjenne energien du får av trening, og da vil du bare mere:) Men som sagt, ta det med ro til og begynne med, og ta hensyn til at kroppen har vært i ro en stund. Klems 🙂

    8. Da jeg trente på treningsstudio så var motivasjonen den at det ikke var så mange folk å trente tidlig på morgenen (iallefall der jeg bor) og at jeg var mer opplagt etter en god frokost enn jeg var på mettermiddagen… Nå som jeg bare trener hjemme, trener jeg aldri på morgenen 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg