VIKTIG Å HUSKE DETTE

God senkveld kjære lesere

I kveld har jeg hatt besøk av en herlig kollega OG venn, noe som har vært super koselig. Det er viktig å huske å ta vare på sine kollegaer som også blir en god venn. Kvelden gikk med på å jentesnakk og et nydelig måltid med “kylling nachos”. Se oppskrift under

Oppskrift

1 grilled kylling
1 glass tacosaus
1 boks creme fraise
revet ost

Slik gjør du;

1. Start med å riv kylling, og legg den i en ildfast form.
2. Ha over 1 glass med taco saus
3. Sett i ovnen på 200 grader i 10 min
4. Etter 10 min, ta den ut og ha på 1 boks med creme fraise
5. Strø over revet ost
6. Sett i ovnen på 30 minutter på 200 grader

Serveres med nachos og nydelig salat.  


Nå må jeg hive meg i seng, da det bare er 6 timer til jeg skal være våken igjen… HJELPES!

Er du flink til å ta vare på gode kollegaer?

<3<3<3
Ida 

14 kommentarer

Siste innlegg