JEG TRODDE IKKE JEG ORKET DETTE

God morgen fantastiske lesere!

Håper alle har fått en fin start på juleaften, og koser seg uansett hvor de befinner seg idag; om det er på ferie, jobb, hjemme eller på hytta. Jeg for min del er på vei til jobb, og skal bare jobbe i 3 timer før jeg har hele julekvelden sammen med familie og Bahadir. Men tilbake til overskriften, jeg hadde egentlig bestemt meg for ikke å pynte den lille stuen vår i leiligheten til mamma ettersom jeg jobber hele jula og Bahadir reiser til Tyskland i morgen. Hadde ikke kjøpt inn noe julepynt, og var fast bestemt på å ikke pynte. MEN etter vi pyntet juletreet så fikk jeg en slags “julespirit” over meg, og fant frem noe på lofte til mamma for å pynte opp litt i den stusselige kjeller leiligheten min. 

 

Dette fatet kjøpte jeg på europris til 100 kroner for ei stund siden. Elsker det, så fint ! 

Til at jeg egentlig ikke skulle pynte i det hele tatt, så er jeg fornøyd med det lille jeg fikk til av ingenting. Nå kan julen starte hjemme hos meg også.

<3<3<3
Ida 

32 kommentarer

Siste innlegg