JEG KAN ENDELIG SI DETTE..

..det er JULEAFTEN!! God jul familie, venner og alle blogglesere der ute. 

Om noen lurer på om vi rakk å bli ferdig med å pynte juletreet så kan jeg si så mye som, at det ble vi – tilslutt! Gud, så mange lys vi hadde på treet. Jeg elsker å pynte juletreet, men synes det å sette på lys er den kjedeligste parten. Som dere kan se på bildet nedenfor, så er det en utrolig stor pakke, som jeg ikke har anelse på hva den inneholder. Jeg kjenner det kribler litt ekstra i magen når jeg ser denne store pakken.. 

 

Slik ble juletreet når vi var ferdig å pynte det. Litt kjedelig at blitsen ødelegger fargene på lysene og kulene, men det får la seg gjøre. 

Ønsker alle en fantastisk kveld/natt videre 

Hva tror du det er i den store pakken?

<3<3<3
Ida 

42 kommentarer

Siste innlegg