JEG MÅ BARE..

God morgen kjære lesere

Det er lillejuleaften, og jeg er på farten til å dra på jobb. Jeg kan ikke fatte at det er lillejuleaften enda. Jeg må bare få til å gjennomføre denne dagen.Timeplanen min er ganske så hektisk idag, da jeg skal jobbe frem til 17.00, for så rett å kjøpe den siste julegaven.. nemlig til MANNEN min!! Gud, jeg er så stressa – dere aner ikke. For så å dra til 2 forskjellige tanter av meg som bor her og der for å levere ut de siste julegavene og ønske god jul. For så å ta turen innom pappa og levere julegaver og ønske de god jul, for så å dra hjem å pynte juletreet til klokken 21.00. Etter det så skal vi selv få pyntet litt i leiligheten, da jeg enda ikke har tatt opp julepynten *flau*..

Håper alle blogglesere får en fantastisk lillejuleaften! 

Høres ut som en “fin” lillejuleaften for min del eller?

<3<3<3
Ida
 

16 kommentarer

Siste innlegg