JULEBORD..IDAG !!

Hei kjære lesere

Jeg har helt glemt å fortelle dere at jeg skal på julebord.. IDAG!! Dette er et julebord for oss jenter som har tilknytning til Tyrkia. Vi blir 15 jenter som skal samles på Søstrene Karlsen på solsiden i Trondheim. Etter dette går turen ut på byen for å ha det gøy, med både dans og koselig selskap. Det har nettopp åpnet et nytt utested i Trondheim, så jeg har veldig lyst ti å besøke. Etter byturen skal jeg ligge over til herlige Ida, som bestandig tar vare på meg etter en fest på byen. Det er så genialt å slippe å ta taxi eller nattbuss hjem, men heller ligge i en god og varm seng med Ida.

 
Dette er noen av de herlige jentene jeg skal på julebord med i kveld


For så å ligge over til min beste venninne etterpå. 

Nå går jeg egentlig rundt meg selv for å finne ut hva jeg skal ha på meg. Hadde bestilt to kjoler, men de har enda ikke kommet. Så da får jeg ta meg en tur ned til byen for å prøve å finne det perfekte antrekket. Som om jeg ikke har 3 klesskap fult av klær fra før?! Nei, må ha nytt, kun for denne kvelden!

Har du vært på julebord enda?

<3<3<3
Ida

23 kommentarer

Siste innlegg