MIN FRYKT FOR Å BLOGGE

God kveld mine fantastiske lesere!

Tenkte å skrive et innlegg om “min frykt for å blogge”. Jeg må ærlig innrømme jeg var skeptisk til å starte en så personlig blogg, fordi jeg var redd folk ville dømme meg pga feil grunnlag. Legger ikke skjul på at jeg var redd for at flere av dere ville få et inntrykk av at jeg var “blond og dum”. Ettersom jeg er platina blond, opptatt av sminke og utseendet, er det lett at man får en del negative kommentarer. Det ser man jo på mange andre blogger. Jeg måtte spørre meg selv “er jeg “klar” for å kanskje få oppleve kvass kritikk fra lesere”? Dette var et valg jeg var villig til å ta. MEN jeg er positiv overrasket over hvor lite negativitet jeg har fått fra dere lesere, noe jeg setter utrolig stor pris på! I gjengjeld har jeg fått mailer og meldinger på innboksen om at jeg virker så hyggelig og at noen også ønsker å treffe meg. Kan ikke beskrive hvor herlig det er å få en slik respons fra dere!

En annen “farlig” faktor for meg ved å starte denne bloggen var det å bli sett ned på, pga jeg giftet meg med en tyrker. Det er ikke til å legge skjul på at mange nordmenn stiller seg skeptiske til å gifte seg med en tyrker, og jeg var forberedt på å få kvass krtitikk fra dere lesere. Utrolig nok har jeg ikke fått en eneste negativ tilbakemelding på det valget jeg gjorde da jeg giftet meg med drømmeprinsen fra Tyrkia. Jeg har heller fått positive tilbakemeldinger fra dere om at vi virker så søte sammen, og det er helt herlig for meg å høre! 

Tusen takk til mine fantastiske lesere for at dere har bygd meg opp, og ikke rakket ned på meg og min kjære!

<3<3<3
Ida 

66 kommentarer

Siste innlegg