MIN JULEBORDSFEIRING

Hei mine fantastiske lesere!

Først må jeg si tusen takk for så mange hyggelige tilbakemeldinger angående outfiten min i går. Jeg er helt overveldet! Kvelden i går var en herlig kveld, med flotte kollegaer. Det er så sinnsykt morsomt å få oppleve kolleagene utenom arbeidstid for å lære å kjenne de bedre. Vi hadde det utrolig herlig i går, og det var virkelig en fin kveld! jeg hadde med meg speilrefleks kamera, men glemte helt å bruke det. Så dessverre, har jeg bare de bildene jeg la ut fra kvelden i går. MEN det tyder bare på en ting: Det var så morsomt at jeg glemte å ta bilder.


Dette ble årets første julebord, og årets første smak av julemat. Jeg elsker julemat, og ble litt skuffet over at jeg bare fikk opplevd en tallerken med julemat. Jeg var nemlig på toalettet og fikk ikke med meg at de allerede begynte å rydde vekk når jeg var på vei ut. DET var lit nedtur. Ellers så har jeg flere julebord jeg skal på fremover, så det gleder jeg meg sinnsykt mye til!

Hva er dine planer for dagen?

<3<3<3
Ida 

17 kommentarer

Siste innlegg