JEG PRØVER MINE INNKJØP

God kveld kjære lesere

Som jeg lovte dere tidligere i kveld så skulle dere få se hva jeg har kjøpt meg. Alle varer er kjøpt fra Vero Moda.


//Hvit bluse finner du her  “Junni Sl Shirt wall” Str S, 160 kroner //
 De har også blusen i svart, rød og blå! Jeg skal kjøpe meg den i både rød og blå i kveld! Nå er den på salg med 25% 
// Skinnjakke “Corrie pu jakcket RP5, Str S, 300 kroner // 

//Glitter singlett “Jessie S/L Sequence long top wall” Str XS, 160 kroner //


//Highwaist bukse “Funky Highwaist legging/allumunium” Str S/M, 300 kroner //

//Topp “Tosh SL top ac wall”, STR XS, 230 kroner //


//Genser  “Catja l/s top wall”, Str S, 200 kroner //

Jeg elsker denne highwaist buksen, da jeg også har den i svart! Jeg elsket også skinnjakken, den er så utrolig behagelig å ha på! 

Hva synes du om innkjøpene?
Hva likte du best? 

<3<3<3
Ida 

24 kommentarer

Siste innlegg