MINE FLOTTE INNKJØP

God kveld kjære lesere!

Som jeg lovte dere i helgen, så skulle jeg vise dere innkjøpene jeg gjorde i Ålesund. 

// Paljett skjørt “Clary skirt Black” Str S,  199, kroner , Gina Tricot //

//Singlett i både hvit og svart “Emma singlet” Str S , 79 kroner, Gina Tricot //

// Kjole “Dk Adriana”, Str S, 199,- kroner, BikBok //

Topp fra “Sisters Point” kolleksjon. Ettersom jeg bare rev av meg lappen da vi skulle på byen så husker jeg ikke navnet på den. Den kostet 399 kroner, og jeg har den i XS. Elsker den! Se bildet nedenfor av toppen. Fargen på bildet over viser ikke den ekte fargen!


(Den beige kjolen, er den samme jeg kjøpte i svart to hakk over her)


Paljettkjole “Dw Lisa”, Str 2, 299 kroner, BikBok

Slik ser den ut bakfra. Elsker kjolen, eneste minuset er at den er veldig kort! Får se om jeg bytter den til medium. 

Hårbleking “Depend”, smykke fra BikBok, Thigst og sminkesvamper. 

Svarte sko fra DNA, str 38, 399 kroner.
Sølv sko fra Bianco, str 38, 450 kroner

Var det noe du likte?

<3<3<3
Ida 

39 kommentarer

Siste innlegg