CUPCAKES OG KOS I BYEN!

God kveld lesere!

Da har jeg nettopp kommet hjem fra en kjempe koselig ettermiddag i byen. Vi tok først turen innom Pilus for å kjøpe hair extensions tape og remover. Og JA, skal sette på extensions igjen i kveld. Klarte meg ikke med kort hår. Etterhvert tok vi turen innom en del skobutikker for å lete etter Jeffrey Campbell sko, men overraskende så endte jeg opp med noen som lignet utrolig på Jeffrey Campbell skoene fra “din sko” Jeg var nesten 100% overbevisst på at det var Jeffrey Campbell jeg ville ha, men jeg likte faktisk de andre skoene bedre utseendemessig. Orket ikke å kjøpe skoene bare pga av merke, når jeg likte de andre bedre.


Skal legge ut et bilde av skoene senere i kveld!

Deretter tok vi turen til Fairytale cupcake cafe i byen. Ååå, det var så utrolig koselig stemningen der inne, rosa puter og rosa interiøer. Elsk! Jeg kjøpte meg to forskjellige cupcakes, en med noguat og en med vanilje. Guud, så gode de var!!

Noguat cupcake


Triple chocolate cupcake (emma sin cupcake)


Koser meg med en deilig vanilje cupcake


Ane koser seg på fairytale cupcake cafe 


Koser meg sammen med gode venninner <3

Liker du cupcakes?

<3<3<3
Ida 

17 kommentarer

Siste innlegg