JEG PÅ TOPPLISTEN

Hei!

Nå er det snart 1 måned siden jeg begynte å blogge. Jeg må si jeg elsker å blogge, og har blitt en slags “hobby”. Det første jeg gjør om morgene er å poste et innlegg for dere lesere, og sjekke statistikken min fra i går. Da jeg begynte å blogge tenkte jeg at jeg skulle prøve det en liten stund bare for gøy. Nå ser jeg også at jeg har fått mange faste lesere som følger meg. Idag var jeg innom blogg.no sin toppliste. Da oppdager jeg at jeg er på plass 94 over alle besøkte blogger på alle alderstrinn. WOW! Jeg er så takknemlig for at dere vil lese bloggen min. 

Tabellen nedenfor er fra blogg.no, der kan du se at jeg er på plass 94 med 799 forskjellige lesere. 


Jeg tror mye av grunnen til at jeg hadde en så høy statistikk i går var fordi nydelige Jeanette, som ligger på plass 100, linket meg på bloggen hennes. Ta en titt innom bloggen hennes da vell!

Om noen lurer på hvordan “dolly duck” leppene mine er, så kommer jeg med et innlegg i ettermiddag/kveld om oppdatering. 

Ha en super fin dag alle mine søte lesere!

<3<3<3
Ida 

37 kommentarer

Siste innlegg