DAGEN ETTER

God morgen lesere!

Nå ligger jeg i senga og blogger fra mobilen. Sminkefri og ganske redusert, dessverre! Det var en helt fantatstisk kveld ute på byen i går med gode venniner. Det var veldig mye folk ute, og fult på nesten alle uteplassene vi dro på, TROSS vi kom dit tidlig. I Trondheim er det sinnsykt mye folk ute på lørdagskvelder, det big night out.

Nå venter jeg på at min kjære skal hente meg og vennina mi, fordi hun skal ta båten til hjemplassen sin. Mens jeg og Bahadir tenkte evnt å dra på kino og etterpå spise på en ny tyrkisk restaurant som har kommet i Trondheim. Jeg starter på jobb 17.00, så har litt tid med min kjære før jeg skal på jobb.

Ha en herlig søndag, så blogges vi senere!

<3<3<3
Ida 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg