RESULTATET!!

God morgen!

Nå har jeg vært hos frisøren, og satt på de sist extensions mine. NÅ er håret slik jeg vil ha det, LANGT! For å være ærlig så liker jeg ikke at alt håret henger bakover, da det ser tynnere ut enn det er. Når jeg har det på siden eller fremover, så ser det veldig tykt ut. Jeg har nå 120 mico ring fester, også fylte jeg på 5 teip extensions, da det ble for tynt på den ene siden. I går begynte jeg å tenke “Ånei, hva om micro ringene er vanskelig å få av???” “jeg skulle ha spurt frisøren om hun kunne teste å ta av en før hun satte de på”. MEN, det glemte jeg å spørre om i går, så jeg spurte idag istede. Og JA, det er kjempe lett å fjerne micro ring extensions! Dagen OG håret er reddet!

Her er et bilde fra FØR jeg satt på extensions.

Her er bildet ETTER jeg satt i extensions.

Jeg kommer til å klippe av 5 – 10 cm nederst på tuppene om noen dager, da det blir litt for tynt nederst. Men ettersom jeg skal ut i kveld, så synes jeg det er stas med ekstra langt hår! 

Nå skal jeg rydde litt i huset, før jeg drar nedover på Stjørdal for å ta solarium, også rett kursen mot Trondheim. Gleder meg sinnsykt til en kveld på byen med jentene! 

 
ida er en av mine venniner som skal være med ut i kveld,  gleder meg <3

Ønske alle en fin lørdag!

Hva skal du i dag?

<3<3<3
Ida 

10 kommentarer

Siste innlegg