ENDELIG..

God kveld lesere!

..hjemme fra jobb og det første jeg gjorde var å slenge meg på sofaen. Gud, så deilig!! Da jeg kom hjem fikk jeg vite at mamma hadde kjøpt seg Cannon EOS 650D. Så utrolig herlig, fordi da kan jeg kanskje låne det av og til før jeg kjøper mitt eget! 

Nå blir det å slappe av foran TV`n, og se filmen “Tendeness” som begynte 21.30 på “FEM”. Så blir det å finne senga. Skal være hos frisøren 09.00 i morgen for å sette på det siste av extensions. Håper det blir bra, fordi nå er det ganske tynt bak!

Gleder meg sånn til i morgen ettermiddag/kveld. Først skal jeg inn til ei vennine av meg og vi skal shoppe litt før kvelden, så skal vi ut på byen i Trondheim.Kan ikke huske sist jeg var ute med bare jentene! Skal prøve å få lagt ut en del bilder underveis av kvelden.



Ha en fortsatt fin kveld alle søte lesere!

<3<3<3
Ida

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg