SNAKK OM REFLEKS

God morgen lesere!

Jeg ligger i min dypeste søvn da jeg plutselig våkner opp og ser på klokka. Den viser 05.13!!! Jeg som hadde stilt alarmen på 04.45, da jeg begynner 06.00 på jobb. Alarmen har jeg måtte skrudd av i søvne! Snakk om refleks å våkne av seg selv ?! Det har hendt flere ganger at kroppen selv merker seg at nå må man våkne.. Rart!

Nå er det en stund siden jeg har startet 06.00, og jeg merker at det har blitt så mørkt ute. Hoff, liker ikke dette. Betyr at sommeren er på vei bort.

Jeg lovte bilde av resultatet etter blekingen i går, og bilde har du her. Ble veldig fornøyd, blondt og flott!

Kjenner kroppen ikke er helt våken enda så da er vann og cappucino det beste! Jeg er overhodet ingen kaffe person, men med litt karamell sirup og brun sukker funker det veldig bra!

Dette vannet med pæresmak er helt sinnsykt godt! Flere som har prøvd denne ?!

Hva er ditt beste triks å våkne om morgenen?

Vi blogges senere idag kjære lesere!
Ha en fin dag.

<3<3<3
Ida

8 kommentarer

Siste innlegg