MINE SØTE SMÅ

Hei! 

Idag starter jeg ikke på jobb før 13.00, så det betyr god tid for å kose med mine søte små. Jeg har nemlig to sheetland sheepdog hunder som jeg elsker overalt på denne jord. Den største heter Princess, og vi fikk henne når hun var valp. Idag er hun 6 år. For dere som ikke skjønnte det, så var det jeg som fant opp navnet Princess til henne. Sjokk? Nei ikke akkurat! Den andre heter Kira, og henne fikk vi da hun var 1 år pga familien ikke hadde tid til å ha henne. Idag er hun 4 år.

    

 

                                                                                                          
Jeg synes det er utrolig trist at familier/eiere kjøper seg hund og ikke har tid til dyrene sine. Det å kjøpe hund er ikke akkurat det samme som å kjøpe seg en ny genser som man kan kaste etter man har brukt den ei stund. Nå sier jeg ikke at denne familien gjorde slikt, men mener at alle bør tenke seg godt om før man kjøper seg dyr. Dyr blir jo som en del av familien, og de lever lenge. Jeg personlig ELSKER hunder! Det er det beste dyret i verden. Bare den kosen og oppmerksomheten du får av de når du kommer inn i rommet, ååh lykke! 

Ha en fin dag alle sammen 🙂

<3<3<3
Ida 

9 kommentarer

Siste innlegg