EN GOD START

God morgen!

..på dagen er en herlig frokost! Det er så godt å våkne uthvilt og klar for en ny dag. Idag har jeg og Bahadir litt tid sammen på morgenen før jeg drar avgårde på jobb. En av de beste tingene jeg får servert til frokost er roastbiff, sylteagurk, remulade og godt brød. Det er viktig å kose seg sammen med en god frokost! 


Klarte ikke vente med å ta et tygg før jeg tok bilde 🙂 

Dette er for mange den siste fridagen av helga, og i morgen starter en ny uke med nye muligheter. Da jeg var mindre elsket jeg helger, fordi da hadde jeg bestandig fri på søndager. Etter jeg begynte å jobbe merket jeg fort at dette gikk fra å være en fri dag til en fast jobbdag i uka. Alle mine tidligere jobber/nåværende jobber har hatt åpent alle dager i uken. Flaks for meg og lommeboka 🙂 Nå som jeg begynner å slå meg til ro med min kjære mann, vil jeg mest sannsynlig begynne å jobbe normale tider fremover. 

Har du hatt en fin helg? 

Vi blogges senere i dag 🙂 

<3<3<3
Ida 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg