NY HÅRFARGE

God kveld!

Jeg har nå kommet hjem fra jobb, og da til et tomt hus. Min kjære er hos en kamerat og jeg har leiligheten for meg selv! What to do?? For meg består en fredagskveld av god mat, norske talenter etterfulgt av en god film. I kveld får jeg kose meg med opptak av norske talenter før det blir senga. Jobben kaller tidlig i morgen, og da må jeg være klar og opplagt 🙂 Før jeg legger meg skal jeg ordne meg pasta og kjøttdeig. Det sies at man ikke bør spise så mye før man legger seg, men i kveld må jeg bare ha noe lett og enkelt!

Som jeg skrev i går, lovte jeg dere et innlegg med det nye clip on hair extensionet mitt. Jeg har hatt platina blondt hår siden videregående, så det å ha litt farge kontraster i håret synes jeg er kjempe stilig!

Ha en fortsatt strålende fredagskveld!

Hva synes dere om looken???

<3<3<3
Ida

14 kommentarer
    1. Hei Ida har du spist maten enda? Var det godt? Er det ikke kjedelig og være hjemme mens mannen din er med kompis da?
      Hva syns du egentlig om den coop kjøttdeigen? er den god?
      Men egentlig så lurte jeg på hvor lang tid du bruker på sminke og hår om morningen? bruker du alltid extensions å hvor mange farger har du?
      jeg syns du har den beste bloggen jeg leser kanskje 60 om dagen, så rørende og høre om deg å badahair.
      Jobber du som glamour modell?
      Kan du mye om sminke?
      Ok mye mas her nå men du er så kul digger deg klemz Kati

    2. Katrine: Så koselig med tilbakemelding!! Holder faktisk på å spise maten mens jeg svarer ut nå. Veldig godt med mat nå kjenner jeg!! 🙂 Og nei det er ikke kjedelig å være hjemme alene. Når man er gift så går man oppå hverandre såpass mye, så det er godt med alene tid 🙂 Hva jeg synes om kjøttdeigen?? hehe, joda den funker bra for meg!

      Jeg bruker ca 20 minutter på badet om morgenen (kler på meg, sminker meg, ordner håret). Hvis jeg skal dusje så bruker jeg naturligvis lengre tid. Bruker ikke alltid extensions nei. Variere fra dag til dag hvilken type extensions jeg bruker også! Morsomt det! 🙂 Alle mine extensions er i platina blond, bortsett fra det på bildet nå. Det er rødt/brunt 🙂

      Jobber ikke som glamour modell, men kan en god del om sminke ja 🙂

      Bare koselig å svare ut dine spørsmål. Jeg vil etterhvert ha videoblogg der jeg svarer på spørsmål fra dere lesere 🙂

      Ha en fin kveld videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg