Girls night

God kveld!

Nå er jeg kommet hjem fra en herlig kveld med gode venner fra Trondheim. Først tok jeg turen til herlige familien Oz, der jeg fikk kose med Lilly før hun skulle legge seg. Bildene under er tatt med Anette sitt speilrefleks Camera og man ser virkelig stor forskjell ! Neste innkjøp blir nytt Camera 🙂

 Koser meg med herlige Lilly gullet <3

Så dro jeg og Anette til Da Vinci, en tyrkisk restaurant på byåsen. Kjempe god mat!! Vi spiste plankstek, som var helt nydelig!! Denne retten minner meg utrolig mye om Tyrkia!

Senere dro vi til Silje, og koset oss med godteri, ostepopp og pepsi max. Selv om det det ikke er helg, synes jeg det er viktig å kose seg 🙂

Har hatt en kjempe koselig kveld sammen med gode venner!

Ha en fortsatt fin kveld!

<3<3<3
Ida

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg