MAKE ME FEEL GOOD

Hei kjære lesere 

Jeg har over lengre tid vært avhengig av falske negler. Jeg føler meg rett og slett naken uten negler. Mister jeg en negl, er det rett til min gode vennine å fikse den! 
Det er helt sinnsykt hvor mange forskjellig typer negler man kan ha. Det finnes negler i alle farger, og det er så mye man kan gjøre ut av det hvis man har god fantasi. Man kan ha helt vanlig fransk manikyr (hvite tipper), eller man kan ha rosa negler.  Man kan også ha halvt om halt med farge på en negl. Det finnes både glitter og klistremerker man kan ha på negler, og her kan fantasien bare løpe fritt.

Jeg har vært til mange forskjellige for å ordne neglene mine, men jeg har nå funnet min favoritt negledesigner! Jeg har erfart at det er viktig at den som legger neglene respektere deg og dine valg rundt hvordan du ønsker neglene dine. Selvfølgelig kan de komme med ideer, men ikke overkjør “kunden” din. Det er også viktig at man går godt overens og har noe å prate om, slik at tiden går fort.

Gleder meg til jul, fordi da skal jeg ha rød tipper med gull glitter på 🙂 


 Her hadde jeg svart tupp med glitter lagt skrått i skiftet hvitt/svart


Her hadde jeg rosa glitter på hele tuppen 


Her har jeg helt vanlig fransk manikyr 

 Hvis du ønsker flotte negler til en veldig rimelig pris, ta kontakt med meg på [email protected] for kontakt info 🙂

Pris: 500 kroner for nytt sett og 250 kroner for etterfylling 

Hvilke negler er din favoritt?? 

Klem
Ida 

13 kommentarer

Siste innlegg