NEW IN! SKJERF21 kommentarerPosted on 05.11.2012 kl. 11:00 Hei kjære lesere!For noen uker siden kjøpte jeg meg dette herlige røde skjerfet, men har helt glemt å bruke det! Elsker denne rødfargen nå mot vinteren! Hva synes du om skjerfet?<3<3<3Ida 21 kommentarer
Det var kjempe fint, og liker alt innen rødt selv nå – hverfall når det nærmer seg juletider. 🙂 Reply
stilig! Synes rødt er veldig fint til blondt hår, brukte mye av det før da jeg var blond og! =) Reply
Så fint skjerf! Sånn rødfarge er så fint om vinteren, gjør liksom hele antrekket så ”varmt”. 🙂 Ha en fin dag 🙂 Reply
Det var kjempe fint, og liker alt innen rødt selv nå – hverfall når det nærmer seg juletider. 🙂
kjempe fint, du kledde det 🙂
Stilig og tøff farge 🙂
utrolig fint 🙂 jeg elsker sånne kjerf! er så fint 🙂
du kledde det 😀
Ha en fin dag ^^
– Maria
stilig! Synes rødt er veldig fint til blondt hår, brukte mye av det før da jeg var blond og! =)
fint 🙂
Den var nydelig. kledde deg vedig:)
likte veldig godt fargen:-)
ÅÅ, du er så utrolig pen ! digger skjerfet <3 <3
så fint!
Veldig flott skjerf! Du kledde det 🙂
Kjempefint 🙂 Fargen kledde deg utrolig godt 🙂
Nydelig 🙂
så fint da 🙂
Såå fint 🙂
kjempefint 🙂
fint ^^
kjempefint =)
Så fint!
Lurte bare på om du ville bli med på et lite linkebytte 😀
Så fint skjerf! Sånn rødfarge er så fint om vinteren, gjør liksom hele antrekket så ”varmt”. 🙂
Ha en fin dag 🙂
Fargen var veldig fin 🙂 Trenge varme farger i disse kalde perioder 🙂