MIN PROGRESJON MED BAILINE

God kveld kjære lesere!

Nå har jeg i snart 1 år drevet jevnlig med Bailine i samarbeid med 3 flotte damer (Tove, Berit og Anne). De holder til på torgkvartalet på Stjørdal, og har drevet på i mange år og er utrolig erfarne kvinner som brenner for yrket sitt. Jeg har tidligere skrevet litt om Bailine og hva dette går ut på, men tenkte å skrive litt mer utfyllende om hva Bailine faktisk utgjør for kroppen og helsen til folk (inkludert meg selv).

Hva er Bailine? (fakta hentet fra Internett)
Bailine er elektronisk muskeltrening (større pads over hele kroppen med andre frekvenser og aktiveringsmetoder) Dette er altså elektroder som er koblet til kroppen og gir strøm for å aktivere musklene våre, – noe som gjør at musklene må jobbe. Derfor kan dette kalles trening.

Elektronisk trening brukes også av medisinsk personell for oppbygging av muskler på pasienter med f.eks. tverrlammelser. Økningen av muskelmassen kan være opp til 40%.

Undersøkelser viser at også muskler til friske mennesker blir sterkere med elektronisk muskeltrening. Vi kan se at muskelstyrken kan øke fra 38% til 50% etter kun 19 dager med elektronisk trening.

Denne samme forskingsrapporten påpeker også at styrken ikke bare vil bli oppnådd på normalt friske mennesker, men også på veltrente atleter. Elektronisk trening ble brukt av idrettsutøvere allerede under OL i München 1972.

Gjennom flere år har det stadig kommet tilbakemeldinger fra kunder som har fått mindre smerter etter bruk av Bailine trening. Behandlinger har vært utprøvd i flere år ved Akershus Universitetssykehus smerteklinikk med gode resultater. Over 80 % av pasientene sier at behandlingen førte til en
smertereduksjon.

Resultater med Bailine

– Slankere og fastere figur
– Redusering av kroppsmål med 1-2 str
– Oppstramming av slapp hud
– Økt forbrenning
– Bygger opp muskelmasse
– Smertelindring
– Sportskader
– Bli stressfri, – få OVERSKUDD

Min vurdering av Bailine

Jeg var som mange andre veldig skeptisk til Bailine og effektene det ville ha på meg. Jeg klarte ikke helt å tro at det å ligge rolig på en benk i 30 – 60 minutter ville gjøre kroppen min noe særlig godt. Hvordan kan jeg bli fastere i figuren på å bare ligge der uten å fysisk trene? Hvordan skulle dette klare å gjøre meg sterkere og bygge opp muskelmassen min? Jeg ligger jo bare der og hører på musikk og “slapper av”.

Etter 1 år kan jeg bekrefte at dette funker! Jeg har en gang i uken gått på Bailine trening og har fått utrolige resultater. Når sant skal sies så må du ta noen Bailine behandlinger før du kjenner effekten. Så den gratise prøvetimen er mest for å “kjenne” på hvordan det føles ut. Du må nok investere minimum 4-8 Bailine behandlinger før du vil merke noe forskjell. Det første jeg la merke til var overskuddet jeg fikk etter hver gang jeg var der. Jeg fikk så sykt mye energi og følte at jeg var i stand til å gjøre ALT på kort tid. Jeg sov bedre, og tro det eller ei, – jeg stresset ned.

Etter hvert begynte jeg å se at kroppen min endret seg. Jeg startet jo ikke med Bailine for å gå ned i vekt eller for å stramme opp (da jeg trener mye og hovedfokuset ikke lå på oppstramming), – MEN kroppen min ble strammere og jeg oppnådde utrolige resultater. (41 cm har jeg gått inn!).

Etter hvert merket jeg at kroppen min ble sterkere, og kjernemuskulaturen min (core) ble bedre. Jeg fikk faktisk kontakt mellom mage og rygg, noe som var hovedfokuset mitt da jeg begynte med Bailine, få kontakt med kjernen! Jeg har aldri vært sterk nok til å ta situps, så det var målet mitt.

Samtidig som jeg ble smalere og bedre kontakt med mage/rygg, så ble jeg også sterkere generelt i hele kroppen. Jeg økte muskelmassen min med 0,2 kg! Når det er sagt så er det ganske mye å øke i muskelmasse, da jeg sluttet med styrketrening og begynte med løping, og da KUN løping. Så Bailine har gjort sine underverker og faktisk bygget muskelmasse på alle de timene jeg har ligget og “slappet” av på senga.  

Hva har jeg oppnådd?

– Gått inn 41 cm
– Blitt sterkere i core (mage/rygg)
– Klarer å ta situps alene
– Fått mer overskudd
– Gått opp i muskelmasse

Om du er interresert i Bailine og hva det kan gjøre for deg så ta ikke nøl med å ta kontakt for en prat eller en gratis prøvetime!
– Bailine utgjør en stor forskjell!

 

For mer info
Hjemmeside her
Facebook side her

For booking (gratis prøvetime!!)
Telefon: 98 87 22 00
Mail: [email protected]

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg